Popular Posts

Saturday, February 12, 2011

MENGAPA DUNIA NIE KEJAM????

eerrgghhhh
kenape dunia perlu sebegini keja.,kenape harus mereka bukan aku!!! AAAAARRRGGGHHHH kenape merekaaaaaaaaaaaa mengapa bukan aku.,aku yang menyanjungi dirinye., sepatotnye akuuuuuuu eerrkkk        (bunyi break) hahaha ape pasal mengamok semacam je nie.,haha
________________________________________________________
Haiisshh nak dijadikan cerite., mase tu abang aku dengan kawan2 die lepak kart mane tah.,kebetulan abang aku punye member ade shooting video.,abang aku datang la lepak.,skali tetibe., jeng jengg jenggg lepak dengan KFCM daaaaa., wookk alloohh Khairul Fahmi laa.,haiisshh kenape perlu abang aku jumpe dulu tapi bukan aku??!! hahahah geram laaaaa.,

my brother and KFCM

time nie buat shooting.,but xsure shoot tok ape.,abang aku cakap KFCM jadi SuperHero., hmmm still wonder ape helah disebalik gambar nie.,hahahaah pening pening pening., :D whatever it is., Hes so cute in this attire., PERFECT congrats Elia :D (aku plak melebeh) hahah

lepak lepak kart lokasi pengambaran nie.,dieorang lepak mamak.,
 AGAINNN!!!! my brother and KFCM
eeeeee :) omey kan kan kan :D

this is my bro's friend a.ajea and KFCM.,

ape2 pown saye masih xpuas hati!! hahaha adoii dapat borak2 dengan Elia pown jadila kalau xdapat jumpe KFCM., since elia dok setiawangsa nie.,hahaha adoyai., hmmmmm dedih je :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...