Popular Posts

Monday, December 26, 2011

Nazmi Faiz Mansor @ Tutti Frutti WangsaMaju :)

Assalamualaikum :D

Hai u olls., aku nak bercerite about my experience with the most talented midfielder and hes so open minded., Hes so bubbly and yes hes so cute. Ok xmo puji-pujian melambong ok., hahaha Lets start., semalam which is December 25, Nami ade buat fans gathering kat my work place., Tutti Frutti., :) so this is my opportunity tok beramah mesra with si comel nazmi, Dalam masa 3 hours., gunekan masa sepenuhnya dengan pemain bola yang melonjak naik ini., waahh gituu.,

So, dari pkl 1 aku datang sampai 4 nie aku spend time dengan Nazmi jela., korang boleh bayangkan x kalau korang boleh dok lepak semeja dengan orang yang korang minat., hehehehe Yea., Im so lucky fans., Tapi tula., harap xbehenti kat sini jela pertemuan aku dengan Nazmi., hahahaha poyo ok., Owwhh yea., aku jugak kire cham berpeluang tok aja nami chamne nak amik tutti frutti nie., heheh and yes., skali lagi., Im so LUCKY  yeeaa I love u Nami :)

Aku Officially Nazmi's fans :D so segala activities yang diorang buat akan diinform kat kitorang., bestnyeee.,
Owh yea., these are the pictures of nazmi and i

Baru sampai dah serbu Nami punye banner., hahahah 

Nami and me :)

hehehe cute kan

Ok., Jelly? ooyyeeaahhh tapi nak sangat tangkap gamba dengan Najihah., adik last Nami., :( macam segan la pulak., *okk mengade much* hahaha Adik Nami sangat cute., serious cakap., nie adik Nami punye "twitter" so yea., Check her out and shes AWESOME :D

Ok guys., anything about Nami akan ku upload disini., and yes., keep support Nami and most of all support HARIMAU MALAYA :) 

PEACE!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...