Popular Posts

Thursday, December 29, 2011

Jantan Xgune? Perempuan jalang?


Scandal? Teman tapi mesra?? What daaaa...., well I dont know kalau korang xpenah rase this kind of sh!t but yea., it hurts a lot., like seriously., aku penah rase almost semua ex aku buat bende yang same., diorang akan couple or BUAT ASMARADANA with my OWN BESTIE!!!., well., thats the biggest reason y aku kurang bestie perempuan., berape kerat je., sebab aku ade simpan perasaan kurang pecaye kat pompuan nie., thats y aku ramai bestie jantan.,

Tapi bukan aku sorang kene macam nie., ramai lagi adik2 akak2 abang2 yang kene tipu dengan pasangan korang right?? yea I know, depan nampak baik gyle ok., belakang korang mane tau., betape busuknye perangai diorang., eeuuuuwww and yeah., kalau cerite perempuan., Korang memang cantik.,tapi korang jangan gunekan kecantikan korang tu sebagai senjate tok korang lepaskan nafsu gajah korang tu la., =.= rimas aku tengok., nak kate ade bf, ade dah., tapi mengedik dengan sume jantan yang ade keliling kau., BODOH ko tau x., menyirap pulak aku., (clearing throat) xelok marah2 zee., sabarrrr.,

Aku bukan ape., cume marah dengan segelintir anak muda yang suka bermadu kasih dengan lelaki/ perempuan yang berbeza-beza., ape actually yang korang nak nie?? GF korang tu tok ape actually??? bukan tok buat bini ke??? Kalau bukan., asal sekse jiwa diorang??? Lepaskan la kalau korang nak orang laen., please la., so thats all for me., renung2kan la., Dont CHEAT., not cool at all., same cerite macam KevJumba., dia punya story pon best jugak., Click here tok tengok Vid dia pasal gf dia dumped dia., See you :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...